Május 12-én hétfőn, a reggeli órákban kellett volna megérkezni a nyugdíjutalásoknak. Azonban a K&H-nál bankoló szépkorúak hiába várták a havi illetményük kifizetését: az nem érkezett meg.
„Csak jelezni kívánom, hogy sem én, sem a feleségem nem kaptuk meg a nyugdíjunkat. Másfél órán keresztül próbáltuk elérni az illetékes hivatalokat, teljes csend mindenütt” – írta a Telexnek egy felpaprikázott olvasó.
A lap megkereste a szolgáltatót és a váratlan fennakadás okáról érdeklődött. A K&H válaszából egyelőre annyi derült ki: technikai malőr miatt késnek a kifizetések.
„A mai napon technikai okok miatt a Magyar Államkincstártól beérkező utalások egy része, sajnos, egyelőre még nem került jóváírásra ügyfeleink számláján. A hiba mielőbbi elhárításán kollégáink a legmagasabb prioritással, kibővített létszámmal dolgoznak és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban jóváírásra kerüljenek ezen összegek.”
Frissítés:
A K&H sajtósztálya délután kettő óra előtt közölte az Indexszel, hogy a hibát elhárították, „a mai napon a Magyar Államkincstártól beérkező összegek jóváírása ügyfeleink számláin megtörtént. A K&H mobilbank, a K&H e-bank, K&H Telecenter és a Vállalati Ügyfélszolgálat szolgáltatásaink újra teljeskörűen elérhetőek.”