NMHH: Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai

Pataki József 2020.09.11. AC News

NMHH: Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai

Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb tanulmányából.

bejegyzéseknél(200x300) - Merk IT

A hatóság kommunikációs igazgatóságának pénteki, az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a vizsgált csatornákon 2020 első félévében 64 670 szponzorüzenet jelent meg, a szponzorcégek száma pedig 927 volt. A legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók 56 958 szpottal jelentkeztek, közülük a legtöbbet a TV2 (34 407), majd az RTL Klub (16 096) és a Duna TV (6455) vonultatta fel.

A legtöbbször, 2061 esetben az Austrotherm Kft. jelent meg szponzorként, ezt követte a Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Kft. 1937 és a Leier Hungaria Kft. 1676 üzenettel. A legtöbb ilyen támogatói megjelenést a TV2 időjárás-jelentésében szerkesztették adásba (16 449), ezt a Duna TV Család-barát műsora (3618) és a Hír TV időjárás-jelentése (3293) követte.

A minta állandó szereplői a legnagyobb eléréssel rendelkező országos kereskedelmi televíziók - RTL Klub, TV2 - és a közszolgálati Duna TV volt, mellettük egy-egy hónapig helyet kapott a mintában a Duna World, az M2, az ATV, a Hír TV, a Life TV és a Story4 - írták. (MTI)

További cikkek

bejegyzeseknél(200x300) Merk IT
bejegyzéseknél(200x300) - Merk IT
bejegyzéseknél(200x300) - Merk IT
bejegyzeseknél(200x300) - Merk IT