ACNEWS

Eltűnik a trafikokból a leghíresebb cigaretta

Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay
A Philip Morris cigarettagyár azt tervezi, hogy fokozatosan megszünteti a klasszikus cigarettával és vele együtt a leghíresebb márkájával, a Marlboróval folytatott üzletét.
Hirdetés
Ad image

 

A világ legnagyobb dohánytermék-gyártója a jövőben csak az új típusú hevített dohányra akar támaszkodni.

A Philip Morris International már 2017 óta nem reklámozza a Marlboro cigarettamárkát – amely egykor a cégcsoport zászlóshajója volt, és a világ tíz legértékesebb márkája közé tartozott.

Kezdeményezésével a Philip Morris arra is reagál, hogy az Európai Unióban hamarosan további cigarettakorlátozások jöhetnek, jelenleg a közös dohányirányelv következő szakaszát dolgozzák ki az EU-ban.

A konszern olyan termékekre összpontosít, amelyek kevesebb káros anyagot tartalmaznak, füstmentesek, de nikotint tartalmaznak. 

„Kiszállunk a cigarettaüzletből, és csak kockázatcsökkentett termékeket fogunk kínálni” – mondta Markus Essing, a Philipp Morris németországi és ausztriai vezérigazgatója egy berlini rendezvényen a Die Welt című lap beszámolója szerint. A felsővezető nem árulta el, hogy a Marlboro doboz mikorra fog ténylegesen eltűnni a trafikokból.  

A vállalat 2021-ben azzal keltett feltűnést, hogy bejelentette: tíz éven belül leállítja a cigarettaértékesítést Nagy-Britanniában. A dohányipari óriás arra a brit kormánytervre reagált, hogy 2030-ra füstmentessé kívánja tenni az országot.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés