Azt ígérik, csak a csomagolás változik. A tejmárka nevének egységesítésétől költségcsökkentést várnak. Ez azt jelenti, hogy a népszerű tejtermék, a Milfina a jövőben Milsani név alatt fut majd.
A német diszkont mindezt úgy kommentálta, hogy a vásárlóik „jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az áruházaikban”. A döntés háttere, hogy a hazai vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket a Milfina helyett. De a minőség és összetétel nem változik -írja a vg.hu
A magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka továbbra is elérhető lesz az Aldi magyar boltjaiban. A belépő árkategóriás márka folyamatosan bővül: az elmúlt öt évben megkétszereződött (jelenleg 21) a Kokárdás név alatt kínált termékek száma.
A Milsina tejek igy ismerhetők majd fel: a 1,5 százalékos kék, a 2,8 százalékos piros, a 3,5 százalékos pedig fekete színű lesz. A laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5 százalékos laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap.