ACNEWS

Észrevette? Kétszer vontak le pénzt a bankszámlájáról

Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Banki baki: az OTP és az Erste ügyfelei duplán fizettek egy technikai hiba miatt, az összegeket automatikusan visszatérítik.
Hirdetés
Ad image

Csütörtökön az OTP mellett az Erste ügyfelei is azzal szembesültek, hogy bizonyos vásárlások összegét kétszer vonták le a számlájukról.

Az OTP Bank tájékoztatása szerint a hiba nem náluk, hanem egy külső szolgáltatónál történt. A probléma forrása az Országos Fizetési Szolgáltató (OFSZ) hibás adatbázisa volt – írja az Infostart.

Az OFSZ közleményében elismerte a hibát, és részletezte, hogy 2025. augusztus 6-án szállítójuknál technikai probléma lépett fel, ami több partnerbank ügyfelénél duplázott kártyás terheléseket okozott. A hibát azonnal kijavították, és jelezték: az érintett kártyabirtokosoknak nincs teendőjük, mivel a saját bankjuk automatikusan visszautalja a tévesen levont összegeket.

A közlemény végén az OFSZ elnézést kért minden érintett ügyféltől és pénzforgalmi szolgáltatótól. Arról, hogy pontosan mi idézte elő a technikai hibát és hány ügyfél érintett, egyelőre nem közöltek részleteket.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!