Az elmúlt 150 év alatt rengeteget változott az udvarlás módja, amit a Tinder és az Imposter közösen készített Thy Romance Era kampánya is szemléltet – kiemelve, hogy manapság milyen tényezők befolyásolják a sikeres randit.
Lydia a IXX. századból keresi az igazit a Tinder segítéségvel
A Tinder 2012-ben indult és 13 év alatt az emberek lassan rájöttek, milyen jelentősége lehet egy-egy jobbra vagy balra húzásnak. Azonban az internet és a modern technológia előtti időkben a társkeresés teljesen más formát öltött.
A Tinder megbízásából az Imposter marketingcsapata hozta létre Lydia Featherstone karakterét, aki 1870-ben született, és most a 21. századi randizás világában próbál érvényesülni. A Thy Romance Era videó nemcsak a furcsa dolgokat mutatja be, amiket ma megosztunk magunkról az applikációkban, hanem azt is, mennyit változott az udvarlás az elmúlt másfél évszázadban.
A videóban Lydia karaktere – némi útmutatással – létrehozza saját Tinder-profilját, hogy potenciális udvarlókat találjon. A Carlyn Hudson rendezésében készült 60 másodperces szpot két 30 másodperces verzióban is futott különböző platformokon, az ismert randiapp népszerűsítése céljából.
A különleges és szürreális kampányok mindig Match-elnek
Érdekesség, hogy az applikáció indulása óta több mint 630 millió letöltést regisztráltak, és több mint 1 milliárd matchet generált. Ahhoz azonban, hogy megtartsa piacvezető pozícióját, a Tinder időről időre különleges kampányokkal rukkol elő. A Media Future összegyűjtött néhány példát ezekből.
- A legújabb kampány a Crushes nevet kapta, amely azt mutatja be, milyen hatással lehet az emberre, ha valaki iránt mély érzelmeket táplál.
- Kiemelkedik például a Tongue Tied című reklám, ahol a két szereplő nyelve össze van csomózva, utalva arra, hogy nem találják a szavakat egymás számára.
- Hasonlóan ötletes a Screaming Inside című szpot is, ami azt szemlélteti, milyen izgalommal tölti el az embert, miközben a másik fél válaszára vár – még ha kívülről ez nem is látszik.