ACNEWS

Feje tetejére állította a történelmet a Tinder

Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Illusztráció / Fotó: Shutterstock
A múltbéli és a modern randizás izgalmai fonódnak össze egy szürreális kampányban, amelyet a Tinder rendelt.
Hirdetés
Ad image

Az elmúlt 150 év alatt rengeteget változott az udvarlás módja, amit a Tinder és az Imposter közösen készített Thy Romance Era kampánya is szemléltet – kiemelve, hogy manapság milyen tényezők befolyásolják a sikeres randit.

Lydia a IXX. századból keresi az igazit a Tinder segítéségvel

A Tinder 2012-ben indult és 13 év alatt az emberek lassan rájöttek, milyen jelentősége lehet egy-egy jobbra vagy balra húzásnak. Azonban az internet és a modern technológia előtti időkben a társkeresés teljesen más formát öltött.

A Tinder megbízásából az Imposter marketingcsapata hozta létre Lydia Featherstone karakterét, aki 1870-ben született, és most a 21. századi randizás világában próbál érvényesülni. A Thy Romance Era videó nemcsak a furcsa dolgokat mutatja be, amiket ma megosztunk magunkról az applikációkban, hanem azt is, mennyit változott az udvarlás az elmúlt másfél évszázadban.

A videóban Lydia karaktere – némi útmutatással – létrehozza saját Tinder-profilját, hogy potenciális udvarlókat találjon. A Carlyn Hudson rendezésében készült 60 másodperces szpot két 30 másodperces verzióban is futott különböző platformokon, az ismert randiapp népszerűsítése céljából.

A különleges és szürreális kampányok mindig Match-elnek

Érdekesség, hogy az applikáció indulása óta több mint 630 millió letöltést regisztráltak, és több mint 1 milliárd matchet generált. Ahhoz azonban, hogy megtartsa piacvezető pozícióját, a Tinder időről időre különleges kampányokkal rukkol elő. A Media Future összegyűjtött néhány példát ezekből.

  • A legújabb kampány a Crushes nevet kapta, amely azt mutatja be, milyen hatással lehet az emberre, ha valaki iránt mély érzelmeket táplál.
  • Kiemelkedik például a Tongue Tied című reklám, ahol a két szereplő nyelve össze van csomózva, utalva arra, hogy nem találják a szavakat egymás számára.
  • Hasonlóan ötletes a Screaming Inside című szpot is, ami azt szemlélteti, milyen izgalommal tölti el az embert, miközben a másik fél válaszára vár – még ha kívülről ez nem is látszik.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!