„Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számlák esetében. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg. A tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd.” – áll az OTP közleményében. Ez a válasz a Telex megkeresésére érkezett, miután a lap több olvasója is jelezte, hogy gondok vannak a bank háza táján.
Sokan ugyanis nem férnek hozzá a számlájukhoz, nem tudnak kártyával fizetni, vagy nem frissül a fizetések után az egyenlegük. A bank állítása szerint egy szinkronizálási hiba okozza a problémát. Aki be akar jelentkezni, az a fenti sorokkal szembesül. Ugyanazzal, amit a Telex kapott válaszul. Arra a kérdésre azonban nem érkezett válasz, hogy hány ügyfelet érint a fennakadás, hányan nem férnek hozzá a pénzükhöz. Azt azonban tudni lehet, hogy a bank dolgozik a megoldáson.