Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért

AC News 2017.04.01. Itthon

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

b3 bejegyzeseknél(200x300)

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

 

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

További cikkek

hbs(400x300)
cba bejegyzeseknél(200x300)
b3 bejegyzeseknél(200x300)