ACNEWS

Jegyet sem tud adni a magyar vasút a hó miatt

Fotó: Shutterstock
Fotó: Shutterstock
Meghibásodott a MÁV jegyértékesítési rendszere. A vasúttársaság intézkedik a többszöri vásárlások árának visszatérítéséről.
Hirdetés
Ad image

A jelek szerint a nem túl váratlan havazás nemcsak a vasúti közlekedét, de a jegyértékesítést is sokként érte. Olyannyira, hogy teljesen leálltak az online rendszerek, azaz az Elvira és a MÁV applikáció. A sikertelen jegyvásárlásokat a cég Facebook-oldalán közzétett tájékoztatás szerint megvizsgálják. A többszöri vásárlások esetén az összeget az online fizetés során használt bankszámlákra visszautalják.

Elmondásuk szerint amennyiben a jegy az applikációban nem látszik és e-mailes értesítés sem érkezett a sikeres vásárlásról, az azt jelenti az illetőnek nincs jegye. Utazni viszont csak érvényes jegyel lehet, így azok, akik póruljártak, kénytelenek vásárolni egy másikat. A bejegyzés szerint a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik. Amennyiben ez nem történik meg, a problémát az informacio@mav-start.hu e-mail címen lehet jelezni.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Ad image
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!