ACNEWS

Jogi lépéseket tesz a Wizz Air az őrjöngő magyar utassal szemben – sokba fog ez neki kerülni

A Dzsiddából Budapestre tartó  Wizz Air járat kairóban volt kénytelen leszállni, mert a járat egyik utasa agresszív viselkedést tanúsított egy utastársával és a személyzet több tagjával szemben. A rendbontó utas jelenleg Kairóban élvezi a rendőrség vendégszeretetét,  de a magyar törvények szerint folyik majd az eljárás ellene.

Hirdetés
Ad image

A Dzsiddából Budapestre tartó  Wizz Air járat kairóban volt kénytelen leszállni, mert a járat egyik utasa agresszív viselkedést tanúsított egy utastársával és a személyzet több tagjával szemben. A rendbontó utas jelenleg Kairóban élvezi a rendőrség vendégszeretetét,  de a magyar törvények szerint folyik majd az eljárás ellene.

Bár ebben az esetben sikerült megfékezni az utast, mielőtt komolyabb sérülés történt volna, egy ilyen helyzetben előfordulhat, hogy orvosi segítségre lesz szükség, amíg a rendbontót nem fékezik meg. A kapitány felelősségteljes döntést hozott, amikor megszakította útját, és leszállt Kairóban, az útvonalon megadott kitérő repülőterek egyikén. A kairói reptéren az időközben értesített hatóság a veszélyesnek ítélt utast eltávolította a repülőgépről és elindították ellene az ilyenkor szokásos eljárást.

„A szabályszegő utas jelentős, több tízezer eurós kárt okozott a légitársaságnak: kényszerleszállás miatt módosult a menetrend, megnövekedett az üzemanyag-használat, az utasok számára szállást kellett biztosítani és a mentesítő járatnak is magas költségei voltak. A Wizz Air megteszi a szükséges jogi lépéseket a szabályszegő utassal szemben, akit a légitársaság járatairól végleg eltiltottak.

A Wizz Air számára  minden esetben az utasok, illetve a személyzet biztonsága az elsődleges, így a velük szemben elkövetett agresszió minden lehetséges formájával szemben zéró toleranciát alkalmaz a légitársaság, és mind a szóbeli, mint a tettleges agresszió ellen szigorúan fellép.

A Wizz Air illetékese jelezte, hogy a magyar törvények szerint folyik majd az eljárás az agresszív utassal szemben” – írta az AcNews kérdéseire a Wizz Air kommunikációs partnere.

 

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés