A modellügynökség tulajdonosa néhány éve még értetlenül állt az Instagram működése előtt. Ma már az ilyen és ehhez hasonló új platformok használatában látja a fiatalság kulcsát.
Elképesztő követőtábort tudhat maga mögött Kajdi Csaba, aki az elmúlt bő egy évben az egyik legkritikusabb megmondóemberré nőtte ki magát a virtuális térben. Pedig a modellügynökség vezetője néhány éve még kezelni is alig tudta a közösségi oldalakat.
„Kezdetben volt az IWIW, aztán jött a Facebook, az Insta, most pedig már a TikTok a menő. Mindig van valami új, nagyon gyorsan változik ez a világ, lépést kell vele tartani” – mondta a 95.8 Sláger FM-en Kajdi, aki a technikával való haladásban látja a fiatalság kulcsát.
„Attól leszel fiatal, ha az akarsz maradni. Ha van benned egy érdeklődés, egy nyitottság ezek iránt a platformok, a technikai újdonságok iránt is. Egyszer a legjobb barátomat – aki egy angol pasi – vittem valahova kocsival. Beült mellém és azt mondta ’Óvatosan vezess, az autó egy fegyver’. Teljesen kiborultam, ne már, nem akarok ilyen papás lenni” – vallotta be RádiósCyla, aki néhány éve még azt sem tudta, mi fán terem a közösségi média.
„6-7 éve még az Instagramot sem értettem. Miért kéne nekem bárki fotóit nézegetnem vagy nekem megosztani bármit is? Aztán rájöttem hogyan használhatom ezeket a platformokat önazonosan. A real life-ot mutatom. Nem akarok kozmetikázni, nem akarom a tökéleteset mutatni. Azt osztom meg, ami a valóság. Talán ezért is kedvelnek annyira” – tette hozzá a Sláger Reggel műsorvezetőinek, Pordán Petrának és Somogyi Zoltánnak Kajdi Csaba.