A július 4-i amerikai nemzeti ünnepre a Pepsi italgyártó óriás egy új ketchupfajtát jelentett be: Colachup. Ez ketchupot jelent kólával. A cég az Amerikai Kulináris Intézettel együttműködve fejlesztette ki az új ízesítőt, amely az italmárka szerint ideális a hot dogokhoz.
„Elég az ételízesítő háborúkból, itt a vitathatatlan bajnok – a Pepsi Colachup. Édes, sós és készen áll arra, hogy július 4-én megkóstoljuk a kiválasztott baseballstadionokban” – csábít a reklámkampány.
„A Colachupot azért találták ki, hogy kiemeljék, milyen jól illeszkedik egymáshoz a barna szénsavas ital és a hot dog. Egy páratlanul finom kreáció, amely zökkenőmentesen ötvözi az ízesítőt a hot doggal, egységes ízélményt nyújtva”- mondta Jenny Danzi, a Pepsi marketingigazgatója a sajtóközleményben.
„A koncepció olyan egyszerű, mint amilyen kreatív. A Pepsi jellegzetes íze és a vibráló citrusfélék keveréke fokozza a ketchup világos és fanyar tulajdonságait, és kiegyensúlyozza a hot dog füstösségét. Ez egy teljesen új módja a két amerikai klasszikus élvezetének” – mondta David Kamen, a Colachup egyik kifejlesztője.
A Twitteren megoszlanak a vélemények. „Itt a négy apokaliptikus lovas” – háborodott fel az egyik felhasználó. „Imádom a Pepsit, de ez túl kemény dió nekem” – hangzik egy másik reakció. Valaki így kommentálja: „Az ilyen dolgok miatt szeretik jobban az emberek a Coca Colát”.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a Colachup valaha is kapható lesz-e a szupermarketekben – számolt be a Blick.ch.