A Times Square óriáskivetítőjén jelent meg a magyar énekesnő, Ohnody arca. A zenei steamingportál kampányának nagyköveteként most az egész világ megismerhette a hazai elektro-pop képviselőjét.
A Spotify az Equal, vagyis a női egyenjogúságot hirdető kampánya részeként a Times Squaren jelentette meg a program nagyköveteit. Ebben a megtiszteltetésben volt része Ohnodynak, azaz Hegyi Dórának, aki a zenei steamingszolgáltató magyar nagyköveteként kapott láthatóságot a világ legnagyobb hirdetési felületén.
„Tegnap reklám lettem a világ legnagyobb reklámképernyőjén. Bár ez tagadhatatlanul menőnek tűnik, holnapra Beyoncé is letaszít erről a trónról… mint ahogy eddig… Komolyabbra fordítva a szót. Ez üzenetet hordoz. Ugyanazt az üzenetet, amit a művészet, a dalszövegek, a tettek és a személyiségem által próbálok közvetíteni: békét lelünk, ha szembenézünk a nehézségeinkkel, szembenézünk az igazsággal önmagunkról, és mindenkit egyenrangúként kezelünk ebben a szobában, amit életnek hívnak” – osztotta meg gondolatait a hazai elektro-pop világában ismert énekesnő.
A kampánnyal kapcsolatban Ohnody menedzsere, Pécsi-Szabó Dénes válaszolt szerkesztőségünknek.
„Believe zenei disztribútoron keresztül jött ez a lehetőség, ő ajánlotta Dórit és a többi előadót. Az egyik kritérium az volt, hogy az énekesnek február-március környékén jöjjön ki egy új dala, aminek megfelelt. Végül őt választották a projekthez. Dóri nagyon örült a reklámnak, de részéről ez egy gesztus volt” – fogalmazott lapunknak Pécsi-Szabó Dénes, az Up Music Budapest alapítója.
A Spotify Equal célkitűzése, hogy kiemelt felületet és egyedülálló láthatóságot biztosítson a női alkotóknak, előmozdítva ezzel a nemek közti egyenjogúságot a streaming területén is, ünnepelve ezzel a kiválasztott női művészek értékteremtő hozzájárulását a kultúrához – írja a Forbes.
Pécsi-Szabó Dénes a reklám kapcsán reméli, hogy Ohnody és a hozzá hasonló, tehetséges alternatív előadók ezentúl több figyelmet kapnak majd. Bár a populáris zenészekhez képest Hegyi Dóra eddig kevés reflektorfényt kapott, szakmai teljesítménye egészen bámulatos. 2017-ben jelent meg első dala, egy évre rá pedig első saját szerzeményeit tartalmazó angol lemeze. Az áttörő sikert azonban a Hideg című dal hozta meg számára, két évvel ezelőtt pedig Artisjus-díjjal ismerték el a könnyűzenei munkásságát.
Az egyedülálló hangzásvilágú énekesnő legtöbbször a Magyar Zene Házában tölti meg koncerttermet, de itthon több nagyvárosban is fel szokott lépni. A következő budapesti nagykoncertje áprilisban lesz.