Ezer ingyen hamburgerrel nyitja meg New York-i hamburgeriájukat a magyar Simon’s Burger tulajdonosai a Union Square-en. A New York-i Smashy – amelynek tulajdonképpeni budapesti párja a Kálvin térnél található, és szintén Tóthék tulajdona – egy Dunkin’ Donuts fánkozó és egy Petco állateledel üzlet között mutatják be az amerikaiaknak, hogy mit hívunk mi magyarok hamburgernek.
A Simon’s Burger felnőtt a Mekihez és a BK-hoz
A Simon’s Burger nemrég nyílt nyíregyházi, egri és Corvin Plazás éttermeivel hivatalosan is a harmadik legkedveltebb marhahúspogácsára épülő hamburger-franchise lett Magyarországon, a McDonald’s és a Burger King mögött.
„Ha a lokációk számát vesszük figyelembe, immár csak két versenytársunk előz meg bennünket az országban”
– írták Instagram-oldalukon a fiúk, akiknek itthon jelenleg tizenöt éttermük van, már ami a Simon’s brandet illeti, emellett egy Smashy és egy Buddy’s, utóbbi kettő Budapesten.
A két és fél éve alapított Simon’s Burger tulajdonosai egyelőre csak a Smashy almárkájukat viszik az Egyesült Államokba, ha pedig bejön, az megalapozhatja a fő márka, a Simon’s Burger külföldi terjeszkedését is. Az amerikai nyitás több százmillió forintos beruházás, és mindent saját forrásból, külső befektető bevonása nélkül valósítanak meg. A nagy lépést a Forbes Under 30 Summiton jelentették be a testvérek.
Évi 27 milliót ajánlottak az üzletvezetőnek
A testvérek nem titkolják, hogy a Simon’s márkát kivinni két és fél-háromszor drágább lett volna. Mivel a „kistesó” Smashy designja, brandje nem annyira kötött, a szó jó értelmében vett puritánabb márkával lépnek az amerikai piacra, – a Smashy szlogenje is az, hogy back to basics. A nyitás költségeiről korábban a Forbesnak elmondták: ennyiből itthon, de Európában is öt-hat, de akár nyolc-tíz helyet tudnának nyitni. A manhattani felhőkarcolók tövében lévő, 100 négyzetméteres étteremben 15-20 ember fog dolgozni.
Az üzletvezetőnek évi 70.000 dollárt (csaknem 27 millió forint) ajánlottak fizetés gyanánt, ezzel szándékosan a pici átlag fölé mennek, hogy akár a legnagyobb konkurensektől magukhoz tudják csábítani a menedzsereket.