Egy oklahomai házaspárnak igencsak borsos összeget számoltak fel egy helyi kávézóban.
Jesse és Deedee O’Dell elmondta, hogy a helyi Starbucksban két kávéért általában 10 dollárt szoktak fizetni, de pár nappal ezelőtt a rendelésük mellé 4 444 dollárt (kábé másfél millió forint) számoltak fel nekik borravaló gyanánt.
A felségnek néhány nappal később tűnt csak fel a bankszámláján a borsos jatt, amikor egy bevásárlóközpontban fedezethiány miatt elutasították a kártyáját. A nő azonnal felvette a kapcsolatot a kávézóval, ahonnan azt a választ kapta, hogy valószínűleg a rendszerükben lehetett valami zavar. A vezetőség emiatt küldött a károsult párnak két csekket az összegről, ám amikor azok be akarták ezt váltani, kiderült, hogy fedezetlenek voltak.
„Aznap nagyjából 30-40 alkalommal is kapcsolatba léptünk a Starbucks ügyfélszolgálati segélyvonalával. Felhívott minket egy munkatárs, aki azt mondta, új csekkeket küldenek. De ezeket a mai napig nem kaptuk meg” – mondta Jesse O’Dell, a CNN riportjában.
A család helyzete azóta sem oldódott meg, kénytelenek voltak lemondani emiatt a nyaralásukat, és a rendőrséghez fordultak az eset miatt.
A Starbucks vezetősége bevallotta, hogy tisztában vannak a problémával, és már postázták az újabb csekket.