ACNEWS

Mitől válik luxussá egy szépségklinika?

Fotó: EverDerm Klinika
Fotó: EverDerm Klinika
Luxus hotelek, éttermek és autók. Életünk során rengeteg luxuscikkel- és márkával találkozunk, de pontosan mi is az, ami ezeket a termékeket luxussá teszi?
Hirdetés
Ad image

A szó fényűzést, pompát jelent. Ebből pedig egyenesen következik, hogy a luxuscikkek magukban hordoznak olyan külső jegyeket, amelyek ezt az extra stílust képviselik. A megjelenés már a termék vagy a szolgáltatás kiválasztásánál sokat nyom a latba. Hiszen a vásárló véleményét erőteljesen befolyásolja a látvány. Így rendkívül fontos, hogy olyan környezetet teremtsünk – legyen szó akár egy szépségklinikáról –, ahol a vendég már a belépés pillanatában érzi, hogy exkluzív szolgáltatásban lesz része.

A luxus azonban nem csak a külsőségekben nyilvánul meg. Azok a vásárlók, akik ilyen márkák mellett teszik le a voksukat, elvárják, hogy a bánásmód is kivételes legyen velük szemben. Minél szorosabb a márka és a vásárló közti kapcsolat, annál erősebb az exkluzivitás érzése is. Ezt kívánják erősíteni például a klubtagságok, amelyek a márkán belül is még magasabb szintre emelik az adott ügyfelet. Gyakori a „család” kifejezésének használata is. Ez nem csak a bizalom érzését erősíti, hanem azt is tudatja az ügyféllel, hogy a márka visszavárja őt.

Az EverDerm Klinika 2019-es nyitása óta azért is válhatott Budapest egyik legnevesebb luxus szépségszalonjává, mert az exkluzív környezet mellett képesek voltak megteremteni azt a páratlan életérzést. Ennek köszönhetően a vendégek szeretnek és akarnak is visszatérni a klinikára. Az ott dolgozó specialisták nem csak szakértelemmel, hanem megértéssel és barátsággal fordulnak a vendégek felé, és természetesen egymás felé is.

A Klinika vezetői 5 pontban fogalmazták meg, hogy szerintük mik azok az ismérvek, amelyek luxussá tesznek egy márkát, az ő esetükben éppen egy szépségszalont.

  1. Ügyfélközpontúság, amely azt jelenti, hogy valóban a vendég az első, elégedettsége pedig minden dolgozó legfőbb célja.
  2. Őszinteség, ami abban mutatkozik meg, hogy a dolgozók nyíltan beszélnek az adott márkáról, termékről vagy szolgáltatásról, azok ellenjavallataival és esetleges negatívumaival együtt.
  3. Az ügyfelek bizalma mindennél fontosabb, amit leginkább edukációval lehet elnyerni és megtartani. Ha a vásárló is átlátja és megérti a termék vagy a szolgáltatás milyenségét, úgy a kommunikáció is könnyebbé válik az ügyfél és a dolgozó között.
  4. Rendkívül fontos a kényelem, és az, hogy a vásárlás vagy a szolgáltatás igénybevétele közben az ügyfelek boldog pillanatokat éljenek át.
  5. A diszkréció mindenek felett a legfontosabb. Bármilyen kéréssel vagy problémával is fordulnak a dolgozókhoz, a vásárlók minden szempontból biztonságban kell, hogy érezzék magukat. Legyen szó a termékről, a szolgáltatásról, vagy adott helyzetben akár magánjellegű információról, ami a dolgozó és az ügyfél között elhangzik, az köztük is kell, hogy maradjon.

(x)

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!