A világ egyik legismertebb luxusmárkája, a Louis Vuitton most egy egészen új területre merészkedett és a divat után a hűsítő nyalánkságok világát is meghódítaná. A márka első fagylaltozója a toszkán tengerparton, Forte dei Marmi elegáns városkájában, a Via G. Carducci 2. szám alatt nyílt meg – közvetlenül a Louis Vuitton butik előtt.
A szezonális fagylaltozó egy vintage stílusú, zöld kis kioszkban kapott helyet, amelyet a márka ikonikus virágmintái díszítenek. A vásárlókat a Louis Vuitton játékos kabalafigurája, Vivienne fogadja, a kínálat pedig legalább annyira látványos, mint maga a helyszín. LV-monogramos tölcsérek, logózott szalvéták és tizenkét féle fagylalt közül választhatnak az édesszájúak.
A divatház nem egyedül, hanem egy helyi fagylaltkészítő mesterrel vágott bele a gasztronómiai kalandba. A kínálatban tíz klasszikus mellett két exkluzív Louis Vuitton-íz is helyet kapott. A Vivienne – tejes fagylalt mandarinos ízvilággal – és a Gaston, amelyben omlós piskóta, étcsokidarabkák és ropogós praliné találkozik. Két gombóc ára 4,50 euró (átszámítva kb. 1800 forint), háromért pedig 6 eurót kell fizetni (átszámítva kb. 2500 forint).
A Louis Vuitton már korábban is szemezett a vendéglátással, majd Milánóban megnyitotta a Da Vittorio nevű kávézóját és éttermét. Ez is része annak a nemzetközi trendnek, amelyben egyre több divatmárka – például a Gucci, a Prada vagy a Saint Laurent – bővíti márkaidentitását. A cél, hogy élményeken keresztül magukhoz édesgessék a vásárlókat.
@outpump Louis Vuitton opened an artisanal ice cream shop in Forte dei Marmi with exclusive signature flavors in collaboration with Galliano and meticulous details, from cups to custom waffles. Open from June to September, right in front of the boutique. Would you try it? 👀 📹: @Tamara Ricci #louisvuitton #icecream #italy #traveltiktok #luxury #foodtok #summervibes #fortedeimarmi #dolcevita #fyp #viral
♬ A Summer Place – Hollywood Strings Orchestra
(via)