ACNEWS

Viszi a balhét a csomagküldő cég, nem mentegetőznek tovább

Illusztráció / Kép: Pixabay
Illusztráció / Kép: Pixabay
Mindennapos hír, a csomagküldő cégek vergődnek, megroppantak a megnövekedett forgalom súlya alatt. Az egyik vállalat végre feltette a kezét és nem hárít tovább.
Hirdetés
Ad image

A csomagszállító társaságok már most, hetekkel a karácsonyi dömping előtt, csak óriási csúszásokkal képesek eljuttatni a címzettekhez a küldeményeket – tudósított a 24.hu. Jelenleg a legtöbb panasz a Sameday-re érkezik, amely a jelek alapján teljesen összeomlott. Lényegében semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak, közben pedig ügyfészolgálatuk sem reagál a megkeresésekre. A Facebookon mindössze 1,2-es az értékelésük, az őrjöngő ügyfelek kommentjeinek száma pedig szinte végtelen.

A Sameday 2007-ben, Romániában mutatkozott be, azóta pedig Magyarországon és Bulgáriában is kiépítette hálózatát. Nálunk is sok webáruház kötött velük partneri szerződést, 2017-ben az eMag csoporthoz is csatlakoztak.

A Sameday hosszú csend után a 24.hu megkeresésére végre reagált. Elismerték, hogy a kiszállítások és az ügyfélszolgálat terén valóban vannak – állításaik szerint ideiglenes jellegű – fennakadások. A csúszásokat azzal magyarázták, hogy az ősszel váratlanul jelentős forgalom kezdődött, a csomagdömpinget pedig meglévő infrastruktúrájuk képtelen kezelni. Közölték továbbá, hogy meghosszabbított munkanapokkal, extra műszakokkal igyekeznek úrrá lenni az áldatlan állapotokon, továbbá szombatonként is végeznek kiszállításokat a jövőben, emellett megerősitik ügyfélszolgálatukat is. Nagy iramban zajlik a munkavállalók toborzása is, azt azonban nem tudták megmondani, hogy vajon mikor normalizálódik a működésük.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés