Szokatlan szerepben tűnt fel az internet népe által világszerte Hide The Pain Harold néven ismert Arató András – írja a 24.hu. Mivel a rendőrök már biztosan nagyon unták, hogy a sofőrök nem kötik be a biztonsági övet, a világhírű magyar híresség segítségével készítettek figyelemfelhívó videót.
Az igazi nagyágyúnak számító Arató András egy, a biztonság öv használatának fontosságát hangsúlyozó új reklámkampányhoz adta az arcát. Azt az arcot, amely csendes világfájdalmának köszönhetően már jó ideje internetes mémek visszatérő szereplője.
A vele készült legfrissebb kisfilm a Pest vármegyei rendőrség megbízásából készült. A budapesti nyugdíjas a videó kedvéért egyenruhába bújt, és egy közúti ellenőrzés során le is fülelt egy szabálytalanul közlekedő sofőrt. A forrás emlékeztet arra, hogy mióta Arató András 2011-ben mémmé vált, már számtalan reklámban szerepelt. Pár éve például a Vodafone olaszországi leányvállalatát népszerűsítette, de a közelmúltban egy árrésstopról készült televíziós hírblokkban is feltűnt.