ACNEWS

Kényszerleszállás: az étellel volt elégedetlen az utas

Fotó: Unsplash
Fotó: Unsplash
Nem volt elégedett a luxusmenüvel, jelenetet rendezett az utas.
Hirdetés
Ad image

A United Airlines Houstonból Amszterdamba tartó járatának kényszerleszállást kellett végrehajtania egy utas miatt Chicagóban. A business classon utazó minősíthetetlenül viselkedett azután, hogy megtudta, olyan ételt választott, amely éppen nem volt elérhető járaton.

A légitársaság megerősítette, hogy egy utasuk viselkedése miatt kellett Chicagóban leszállniuk, ahol a rendőrség elvezette a rendbontó személyt.  Ezt követően a gép folytatta útját Amszterdam felé. A járat 3 órát késett – írja az rtl.hu a Guardian cikke alapján.

Bár egyelőre nem tudni további részleteket, a business class utasoknak rendszerint háromfogásos főétkezésben van részük. A légitársaságot korábban több kritika is érte, ugyanis  az étkezések színvonala elmarad a pandémia előtti időkhöz képest. Ennek hatására tavaly bejelentették, hogy javítanak a szolgáltatásaikon.

A Houston-Amszterdam járat business classon 6,927 dollárba (csaknem 2 400 000 forintba) kerül – írja az rtl.hu.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés