ACNEWS

Botrány a Wizz Air-nél: megszívatta budapesti utasait Milánóban

Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay
Ismét cserbenhagyta a légitársaság az utasait, három és fél órával az indulás után, este 11-kor értesítette őket a késésről.
Hirdetés
Ad image

Nem az első alkalom idén, hogy a Wizz Air durván megszívatta és cserbenhagyta az utasait. Az hagyján, hogy a járt késett, és erről csak az indulás időpontja után 3 és fél órával később tájékoztatta emailben az utasokat. De a légitársaságtól nem volt egyetlen alkalmazott sem, aki segített volna a pácban hagyott utasoknak. Végül a reptér dolgozói vállalták magukra ezt a feladatot.

A bajt az okozta, hogy a Wizz Air Milánóból induló járata meg sem érkezett Budapestről az esti indulásig. Emiatt több mint száz utas tanácstalanul nézte az információs táblát, próbálta kitalálni, hogy mi történik. Először egy 20 perces késést jelentettek be, amit másfél órára módosítottak. Majd még egy órát hozzácsaptak, végül törölték a járatot – írta az Blikk. Mint azt az AcNews megírta más esetekkel összefüggésben megírta, a Wizz Air légitársaságnál elég gyakori, hogy cserbenhagyják az utasaikat, nem, vagy hiányosan tájékoztatják őket a késésekről, a járattörlésekről.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!