ACNEWS

Dugó miatt dühöngenek a vásárlók a Lehel csarnok parkolójában

A csarnokban a probléma megoldására nincs, a lesöprésére van ember.

Hirdetés
Ad image

A csarnokban a probléma megoldására nincs, a lesöprésére van ember.

Bosszús olvasó telefonált szerda délben a szerkesztőségünkbe, aki a karácsonyi bevásárlás miatt pechjére a budapesti Lehel csarnokba tévedt. Miután végzett, a parkolóból elindult a sorompó felé, azonban a kocsisor nem mozdult.

„Fél órát álltam a sorban arra várva, hogy történjen valami. Közben sehol nem láttam egy biztonsági őrt, szakembert, aki segítette volna a kijutást – panaszolta felháborodva V. Mária. – Úgy éreztem, a Lehel csarnoknak csak addig vagyunk fontosak, amíg a pénzt ott hagyjuk. Akár ki is nyithatták volna a sorompót, amíg a feltorlódott kocsisor kijut az utcára, de semmit nem tettek, hogy megszüntessék a káoszt, ami a P2 szinten uralkodott.”

Mária felhívta a Lehel csarnok központi számát, hogy megtudja, miért kell ennyit várakozni. Az ügyintézőnek fogalma sem volt arról, micsoda kaotikus állapotok uralkodnak a P2-es szinten.

Azért az tényleg morbid, hogy fél óra alatt az autós Budapestről eljut Székesfehérvárra, Gyöngyösre, Lajosmizsére, Tatabányára, de ez az idő kevés ahhoz, hogy a Lehel csarnok vásárlói pár 10 métert gurulva a sorompón át kijussanak az utcára.

Az AcNews hiába hívta az Üzemeltetési Osztályt, senki nem vette fel a telefont. Kerestük a központi számon a titkárságot, ahol Szabó Tamáshoz, a XIII. kerületi Közszolgáltató ZRt. központi ügyfélszolgálatának vezetőjéhez irányítottak minket.

Szabó Tamás azonnal értetlenkedni kezdett, csak azt ismételgette, hogy ilyenkor sok ember keresi fel a csarnokot. Majd kérte, küldjük el írásban a kérdéseinket. Azokra viszont nem válaszolt, amikor emiatt ismét fölhívtuk, immár emelt hangon a korábban tett  kifogását ismételgette.

Még csak arra sem vette a fáradtságot, hogy rajtunk keresztül bocsánatot kérjen az elégedetlen, bosszús vásárlóktól, akik kényszerűségből a parkolóban várakoztak.

Nos, ismét teszünk egy próbát, remélve, hogy Szabó úr felnő megérti: a Lehel Csarnok képviseletében nem a felmerülő panaszok lesöprése, elbagatellizálása a kötelessége, hanem udvarias és részletesen tájékoztatás. Ha ezúttal sem megy, akkor megfogadjuk a XIII. kerületi Közszolgáltató ZRt. központi ügyfélszolgálat vezetőjének gúnyos tanácsát, és kérdéseinket elküldjük a vezérigazgatójának.

Az alábbi kérdésekre várjuk Szabó úrtól a választ:

1. Mi okozta, hogy így bedugult parkoló?

2. Miért nem volt a helyszínen olyan munkatárs, aki a vásárlókat segítette volna a kijutást a parkolóból? (Például intézkedik a sorompó felnyitásáról a kifelé igyekvők számára, stb.)

3. Van-e a terve a Lehel csarnoknak a hasonló tumultuózus jelenetek, helyzetek megelőzésére illetve felszámolására?

4. Mit javasol a Lehel csarnok üzemeltetője a vásárlóknak (máshol vásároljanak, ne autóval menjenek, stb)?

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!