Egy édesanya a fia születésnapjára akciósan, részletre több mint fél millió forintos vett iPhone készüléket rendelt, de az ajándék helyett csupán üres doboz volt az otthon kibontott csomagban. Az asszony hiába tett panaszt tett a Magyar Postánál és a Telekomnál. Ezért feljelentést rendőrségen. A becsapott nő eldöntötte: e nem fizeti be az első törlesztőrészletet – írta a 24.hu. Az édesanya régi ügyfele a Telekomnak, náluk van a tévé-, internet- és több telefonelőfizetése is. Úgy gondolta, fiának szép ajándék lehet egy iPhone 16 Pro Max készülék, amit 22 hónapos részletre vásárolt meg.
Üres volt az elküldött doboz
Az ügyintéző arról tájékoztatta a rendelése során, hogy több előfizetést is frissítenie szükséges az aktuális portfóliójukban elérhető előfizetésekre. Egy otthoni tévészolgáltatáshoz szükséges eszközt, valamint a Wifi-erősítést szolgáló USB stick-et is postán maradó csomagként adtak fel a részére. És a telefont. Na, utóbbi nem érkezett meg a csomagban, amit a XI. kerületi postán vett át.
A küldeményt egy átlátszó telekomos zacskóban, látszólag sértetlen csomagolásban vette át. Három doboz volt benne, az egyik azonban üres volt. „Az otthonomban kibontva tapasztaltam, hogy a csomagból hiányzik a telefon. Az esetet haladéktalanul bejelentettem a Telekom ügyfélszolgálatán – mesélte a lapnak az édesanya. – Ígéretet kaptam a probléma kivizsgálására, illetve tájékoztattak arról, hogy a belső folyamataik szerint elsőnek a tévészolgáltatást biztosító eszközt küldik ki, ennek aktiválását követően majd a mobiltelefont. Azt is megjegyezte az ügyfélszolgálatos, hogy nem is érti, miért szerepel a telefon a csomagkísérőn.
A kamerafelvétel mást mond
A nő azt az ígéretet kapta hogy a cégnél egyeztetnek az illetékes területtel, és arról tájékoztatták, hogy még aznap telefonon keresik az üggyel kapcsolatban. De ez nem történt meg. Így harmadnap ismét hívta a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol továbbra sem tudtak érdemi információt adni neki. A másnapi ismételt hívása során kérte a telekomos ügyintézőt, hogy adja meg a készülék IMEI számát, illetve ennek segítségével saját hatáskörükben mérjék be a készüléket. Erre azt a választ kapta az ügyintézőtől, hogy nem áll rendelkezésére ez az adat. Ezen a napon viszont egy visszahívását már kapott, de csak arról tájékoztatták, hogy nincsen előrelépés az ügyében, további türelmét kérték. Végül Andrea jelentkezett ismét a cégnél és a reklamációval foglalkozó osztálytól azt a tájékoztatást kapta, hogy a készülék a kamerafelvételek alapján bekerült a csomagba. Az ügyben a rendőrség nyomoz.