A Packeta összeomlása után itt az újabb csomagküldő cég, amely képtelen időben teljesíteni a szállításokat – adta hírül az index. A Sameday ügyfelei nemcsak csomagjaik késése miatt őrjöngenek, de azért is, mert a cég ügyfélszolgálata elérhetetlen, ha pedig mégis, akkor sem tudnak érdemben segíteni.
A Packeta szeptember végén vált elérhetetlenné, miután a csomagokra egyre hosszabb ideig kellett várni, ügyfélszolgálatuk pedig már nem vette fel a telefonokat. A vásárlók dühe Facebook kommentekben csúcsosodott, mire a Packeta közölte, hogy a probléma hátterében a Temu állhat. A kínai csomagküldő cég szerződést kötött a Packetával, amely azonban nem állt készen a brutális mértékben sokasodó rendelések kezelésére, rendszerük összeomlott.
A Sameday esetében kísértetiesen hasonló a forgatókönyv. Ügyfeleik több hetes csúszásokról számolnak be, az ügyfélszolgálat pedig ott sincs helyzete magaslatán. Sokan egyenesen arra számítanak, hogy megrendelt, kifizetett csomagjuk talán már meg sem érkezik. Az index beszámolt arról, hogy megkeresést küldtek a Sameday részére, melyben a fennakadások okait tudakolták, illetve azt, hogy mikorra várható a helyzet rendezése.
A kaotikus állapotok néha szerencsés kimenetelű helyzetekhez vezethetnek. Olvasónk beszámolója szerint nemrégiben a Temutól rendelt csomagot, amelyet a Packeta kézbesített volna. A csomag késése miatt először levásárolható kupont küldött fájdalomdíjként a kínai vállalat, majd a kézbesítési idő jelentős túllépésekor visszautalták a vásárolt áruk ellenértékét. Napokkal később aztán mégis megérkezett a csomag. Egy emailben kapott tájékoztató alapján nem kellett visszaküldeni, de kifizetni sem…