ACNEWS

Vihar tombol egy pohár cukrozott vízben – a vonatok hőgutát kapnak

Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Illusztráció / Fotó: Shutterstock
A Coca-Cola Magyarország reagált arra, hogy Lázár János kikelt magából, a miért a magyarok rosszabb minőségű fantát kapnak.
Hirdetés
Ad image

Ahogy arról az AcNews is beszámolt, Lázár János kiakadt azon, hogy van, ahol négyszer annyi gyümölcs kerül a Fantába, mint Magyarországon. Tette ezt akkor, amikor épp kiderült, a kánikulában több mintt 400 vonat el se tudott indulni.

„Szerintem nem kell cukros üdítőt inni, de ha valaki erre akarja költeni a pénzét, hát tegye. Az viszont nem járja, hogy a magyarok Fanta helyett csak hantát kapjanak a Coca-Cola vállalatcsoporttól!” – írta a közlekedési miniszter.

A dühös poszt eljutott a Coca-Cola Magyarországhoz is, akik hangsúlyozták, hogy kiemelten fontosnak tartják, hogy olyan üdítőitalokat kínáljanak piacaikon, „melyeket a fogyasztók kedvelnek”. Hozzátették: „büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon az üdítőitalok széles választékát kínálhatjuk a víztől a teákon át a szénsavas üdítőitalokig”.

„A Magyarországon és az Európai Unióban elérhető Coca-Cola termékek összetétele teljes mértékben megfelel a helyi előírásoknak. A helyi és európai szabályozásoknak megfelelően receptúráinkat a helyi fogyasztói preferenciákhoz igazítjuk, és adott esetben egyes összetevőket a helyi ellátási láncokból szerzünk be, az egyes piacok hasonló termékeivel összhangban” – írták az Index megkeresésére.

Lázár János később a saját közösségi oldalán is megosztotta a cég válaszát, és nem maradt adós a kontrával.

„A Coca Cola és a haverjaik, a Lidl, a Spar és az Aldi pofátlansága nem ismer határokat. Folyamatosan hazudnak minőségről, igényekről, a magyarok ízléséről. Nem azt adják nekünk, ami jó, hanem, amin a legtöbbet kereshetik, és aminek a hasznát kivihetik az országból. A jobb nem jut el hozzánk. Csak az olcsó szemetet tolják belénk!” – írta a miniszter.

Mindeközben: A július 5. és 15. közötti időszakban a 35 ezer járat 30 százaléka késett, ez azt jelenti, hogy 10,5 ezer esetben nem értek pontosan célba az utasok – válaszolta a MÁV az RTL kérdésére, hogy mekkora fennakadást okozott a hőhullám a vonatközlekedésben. A MÁV adatai szerint a vonatok 1,6 százaléka maradt el vagy pótolták busszal. Ez a 35 ezres járatszámmal számolva 560 vonatot jelent, ebből 73 esetben lehetett buszozni helyette, 487 vonat pedig egyszerűen kimaradt.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!