A jelek szerint a nem túl váratlan havazás nemcsak a vasúti közlekedét, de a jegyértékesítést is sokként érte. Olyannyira, hogy teljesen leálltak az online rendszerek, azaz az Elvira és a MÁV applikáció. A sikertelen jegyvásárlásokat a cég Facebook-oldalán közzétett tájékoztatás szerint megvizsgálják. A többszöri vásárlások esetén az összeget az online fizetés során használt bankszámlákra visszautalják.
Elmondásuk szerint amennyiben a jegy az applikációban nem látszik és e-mailes értesítés sem érkezett a sikeres vásárlásról, az azt jelenti az illetőnek nincs jegye. Utazni viszont csak érvényes jegyel lehet, így azok, akik póruljártak, kénytelenek vásárolni egy másikat. A bejegyzés szerint a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik. Amennyiben ez nem történik meg, a problémát az informacio@mav-start.hu e-mail címen lehet jelezni.