ACNEWS

Tombolnak az emberek a Coca-Cola karácsonyi reklámja miatt – VIDEÓ

Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Illusztráció / Fotó: Shutterstock
A cég új karácsonyi reklámját ismét mesterséges intelligencia készítette – emberek helyett most állatok szerepelnek, de a kritika maradt.
Hirdetés
Ad image

A Coca-Cola ismét nekifutott a mesterséges intelligenciával készített karácsonyi reklámnak – és megint felkavarta a kedélyeket. A vállalat a legendás karácsonyi kamionos hirdetés új változatát generatív MI segítségével alkotta meg, annak ellenére, hogy tavaly hatalmas kritikát kapott a hasonló, „műanyag” hangulatú videó miatt.

Ezúttal a készítők megpróbálták elkerülni az előző reklám legfőbb hibáját: a természetellenes, gépi arcokat. Emberek helyett most állatok váltak a központi szereplőkké. Ám a nézők szerint az eredmény még mindig elmarad a várakozásoktól. Bár a teherautók kerekei végre forognak, nem pedig „lebegnek a hóban”, a videó sokak szemében továbbra is hideg és élettelen.

A kommentelők reakciói ezúttal sem voltak hízelgőek:

„Úgy tűnik, a Coca-Cola nem tanult a tavalyi fiaskóból.”

„Ennyi MI-fejlődés után ez még mindig borzalmas.”

„Régen élő animátorokat fizettek, hogy lelket adjanak a reklámnak. Most meg ez a lélektelen gépi termék.”

A cég nem árulta el a költségvetést, de hangsúlyozta: az MI segítségével a gyártási idő egy évről mindössze egy hónapra csökkent.

Közben szakértők arra figyelmeztetnek, hogy egyre nehezebb megkülönböztetni az MI által generált videókat a valós felvételektől – különösen, amióta a felhasználók képesek eltávolítani a Sora vízjeleit is.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!