ACNEWS

Kiderült, miért éjszakázott vasárnap este több utas a Liszt Ferenc repülőtéren.

Óriási kálvária alakult ki, miután földi személyzet nélkül, a késő este érkező utasoknak reggelig kellett várnia a bőröndjeikre.

Hirdetés
Ad image

Óriási kálvária alakult ki, miután földi személyzet nélkül, a késő este érkező utasoknak reggelig kellett várnia a bőröndjeikre.

 

Vasárnap késő este több járat is érkezett  a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre. A gépek és az utasok is épségben földet értek, ám a poggyászaikat elnyelte a föld – és a személyzetet is, ugyanis hosszas várakozás után az utasok nem kaptak meg bőröndjeiket.

A 24.hu információi szerint a földi kiszolgáló személyzet korábban indult haza, így ember híján nem volt kinek kipakolnia a gépekből. Az elkallódó bőröndöket így csak reggel kaphatták meg az utasok, miután a reggeli műszakot végző alkalmazottak munkába álltak.  Személyzet hiányában azon utasok, akik az útlevél-ellenőrző és a magyar határt jelölő üvegajtók közötti helyiségben rekedtek, csak a mosdóból tudtak vizet szerezni, továbbá több kisgyerekkel is utazó szülők sem tudták megfelelően ellátni a kicsiket. 

A Budapest Airport azóta kivizsgálta az esetet, közleményében pedig elmondta:

„Aznap este nyolc járat csúszott össze egy időben a reptéren az Európa más repülőterein tapasztalható fennakadások miatt, így öt járat mint egyórás késéssel érkezett Magyarországra. A kialakult helyzet miatt a földi kiszolgáló személyzet nem tudta időre megoldani a járatok kiszolgálását. Közleményükben megerősítették, hogy a földi kiszolgáló vállalat felülvizsgálja a reptér folyamatait, hogy a jövőben a vasárnapihoz hasonló eset ne fordulhasson elő”

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés