Problémás és nehézkesen halad a Vodafone TV átállása a hamarosan One névre váltó szolgáltatónál. Áradnak a panaszok, megszámlálhatatlanul sok kifogás érkezett – tudósított a hvg.hu. A szolgáltató érdemben nem válaszol a panaszokra, mindössze kedves, de semmitmondó üzenetben kéri a nézők türelmét.
A Vodafone néven ismert brit cég eleinte csak mobiltelefonos szolgáltatást nyújtott Magyarországon, azonban később, a UPC felvásárlásával belépett a televíziós szolgáltatók piacára is. A Vodafone azonban januárban távozik Magyarországról, miután 2023 elején felvásárolta a 4iG és a magyar állam. A távozó cég televíziós tevékenységét a One nevű cég folytatja. A Vodafone TV helyére a One TV lép. Mind hagyományos tévécsatornák, mind on-demand tartalmak (tévécsatornák elmúlt egy hétben sugárzott műsorai) és egyes streamingszolgáltatók (Netflix, Max) tartalmai is elérhetőek általuk – elvben.
A Vodafone folyamatos frissítésekbe kezdett az elmúlt időszakban. A programok automatikusan, az ügyfelek akaratától függetlenül indulnak. A legnagyobb probéma, hogy az egyes frissítések után minden másként működik. A hozzászólások szerint a rendszer tele van hibákkal. A legsúlyosabb probléma a lapozási sebesség. A villámgyors csatornaváltáshoz szokott ügyfelek különösen nehezményezik a kattintást követő 8, de esetenként 15 másodperces várakozást. Ráadásul időnként minden előjel nélkül lefagy, akadozik a rendszer. Sok ügyfél arra panaszkodik, hogy bizonyos esetekben el sem indul a szolgáltatás, percekig „gondolkodik” a médabox, mi is a teendő. A bosszantó hibák sorozatára adott felhasználói reakciók beszédesek. Az androidos Play Áruházban a forrás beszámolója szerint 650 értékelés alapján 1,7 ponton áll a One TV tetszési indexe (a maximum pontszám 5). Az iOS felhasználók AppStore-jában 200 minősítő 1,5 csillagot adott a szolgáltatónak, itt szintén 5 a maximum. Sok néző már a fogyasztóvédelem bevonásával, illetve a szolgáltatás lemondásával fenyegetőzik.