Követelik vissza az autópályadíjat a dugókban ácsorgó magyar autósok, mondván: nem ezért fizettek. Tény, hogy a hosszú hetek, hónapok óta húzódó, kényelmes tempójú felújítási, karbantartási munkák miatt kilométeres dugók, balesetek borzolják az utazók kedélyeit.
Az M0-autóúton, a déli szektorban, az M1-es autópálya felé, Vecsés térségében aszfaltoznak. Emiatt a 36-os és 38-as km között csak a külső sávon halad a forgalom. A munkavégzés mögött már most több 3 km-es a torlódás – írta az Útinform. Az M44-es autóúton, Békéscsaba felé, a Kondoros/Orosháza csomópontnál egy személygépkocsi szalagkorlátnak hajtott. A 94-es km-nél a külső sávot zárták le.
„15 éve használom folyamatosan: m1, m0 ,m3. Szakaszokat. Javaslom gépjárművek betiltását, sajnos lassan alkalmatlanok az utak XXl századhoz nézve. Javaslom a lovaskocsik bevezetését” – írta gúnyosan Miki a Facebook M1-M0-M3- Autópálya Információ Csoport oldalán.
„3 sáv kéne végig, de ugye elég ez, mert a politikusok ezen semmi fennakadást nem vesznek észre, csak simán felrakják a kék villogót és szabad az út” – vélte Máté.
„M3 adjátok vissza a pénzem és fizessétek meg a többletüzemanyagot… minden évben itt araszolok ezen a g…n az 50 p út 2 ó 30 perc” – dühöngött Sándor. „Egyetértek” – tette hozzá Tibor.
„Egész nyáron nem lehetett autópályaként használni azt a f..t. De az útdíjat azt szedik rendesen” – kontrázott Tibor.
„A mai nap mindent vitt!!!! Kerekharaszt- Gödöllő 25kmen egy sávra vezetve a pálya, a lezárt sávban 0 munkavégzés, munkagép, munkás senki, a teljes szakaszon, csak úgy lezárták…. gondolom a munka órabér ketyeg. 30 perces út 2 óra de inkább lementem Turánál” – dohogta Ilona.