ACNEWS

Nagy bajban a Milka csoki – nem találja el a méretet

Illusztráció / Fotó: Shutterstock
Illusztráció / Fotó: Shutterstock
A Milka csokoládé gyártója, a Mondelez új táblamérettel próbálja visszacsábítani a fogyasztókat. Nem jöttek be az előző méretek.
Hirdetés
Ad image

A gyártók, az elmúlt hónapokban tapasztalt eladási visszaesés után rájöttek: sem a kisebb, sem a nagyobb kiszerelés nem hozta meg a várt sikert. A korábban 100 grammos csokoládékat év elején 90 grammosra csökkentették – változatlan ár mellett –, ami komoly felháborodást váltott ki a világ Gombóc Artúrjaiban. Márciusban a termék a „hónap legmegtévesztőbb csomagolása” díjat is megkapta.

A cég most egy „köztes” megoldással rukkol elő: egy 190 grammos tábla kerül a boltokba, amely a hagyományos és az XXL-es (jelenleg 250 grammos) méretek közé esik. A Mondelez szóvivője megerősítette, hogy a „Milka Extra” néven érkező termék kiszállítása már elindult.

Hollandiában a közepes méretű tábla már kapható 3,79 eurós (1526 forint) áron, más országokban egyelőre nem ismert a tervezett fogyasztói ár. A cégnek lépnie kellett: 2025 első negyedévében 12 százalékkal csökkentek az eladások, miközben a rekordmagasságba szökő kakaóárakat a gyártók a vásárlókra hárították – írja az Infostart.

A nagyobb, XXL-es kiszerelést tavaly csökkentették 300-ról 250 grammra – változatlan áron –, de azóta is inkább csak akciók idején fogy. A kérdés most az, hogy a 190 grammos verzió elnyeri-e a vásárlók tetszését, vagy hosszú távon felboríthatja a megszokott formátumokat – akár a cég kárára.

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
Email
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elindult az ACNews YouTube csatornája!

Mi vár rád a csatornánkon? Izgalmas, folyamatosan frissülő tartalmak, sztárinterjúk és aranyos kiskutyák!