Egy hazafelé tartó utas információi szerint először folyamatosan tolták az eredetileg 21 óra 25 perckor felszálló járat indulását. Végül hajnali 1 órakor törölték a járatot. Az egyik utas a Blikknek nyilatkozva elmondta: abban bíznak, hogy pénteken délután kettő óra körül elindulhatnak haza.
„A Wizz Air-személyzet hiányában a reptéri személyzet próbált segíteni, de teljesen kaotikusan. Többször elindították kifelé a tömeget a terminálból, majd visszaküldték. Ételt, italt, de még telefontöltési lehetőséget sem biztosítottak” – panaszkodott az utas: „Három óra körül érkezett meg az egyetlen busz, ami a szállodába vinné az utasokat. De természetesen a majd 300 ember nem fért fel, a többségük tovább várt órákat, sokan kisgyerekekkel. Mint utólag kiderült, 20-20 szobát foglaltak összesen 2 hotelben, amelyből a távolabbi több mint egy órányira volt a reptérről, így többen a lobbyban töltötték az éjszakát. A szerencsések 6 órakor, 8 és fél órával a tervezett indulás után már el is foglalhatták a szobát, de 9.30-ra már érkezett a busz, hogy újra kivigye az utasokat a reptérre. Információ, étel, ital nulla. Reméljük, 14 órakor végre elindulunk haza”.
A Blikk reggeli cikkére a Wiz Air még nem reagált.