A világ egyik legismertebb luxusmárkája, a Louis Vuitton most egy egészen új területre merészkedett és a divat után a hűsítő nyalánkságok világát is meghódítaná. A márka első fagylaltozója a toszkán tengerparton, Forte dei Marmi elegáns városkájában, a Via G. Carducci 2. szám alatt nyílt meg – közvetlenül a Louis Vuitton butik előtt.
A szezonális fagylaltozó egy vintage stílusú, zöld kis kioszkban kapott helyet, amelyet a márka ikonikus virágmintái díszítenek. A vásárlókat a Louis Vuitton játékos kabalafigurája, Vivienne fogadja, a kínálat pedig legalább annyira látványos, mint maga a helyszín. LV-monogramos tölcsérek, logózott szalvéták és tizenkét féle fagylalt közül választhatnak az édesszájúak.
A divatház nem egyedül, hanem egy helyi fagylaltkészítő mesterrel vágott bele a gasztronómiai kalandba. A kínálatban tíz klasszikus mellett két exkluzív Louis Vuitton-íz is helyet kapott. A Vivienne – tejes fagylalt mandarinos ízvilággal – és a Gaston, amelyben omlós piskóta, étcsokidarabkák és ropogós praliné találkozik. Két gombóc ára 4,50 euró (átszámítva kb. 1800 forint), háromért pedig 6 eurót kell fizetni (átszámítva kb. 2500 forint).
A Louis Vuitton már korábban is szemezett a vendéglátással, majd Milánóban megnyitotta a Da Vittorio nevű kávézóját és éttermét. Ez is része annak a nemzetközi trendnek, amelyben egyre több divatmárka – például a Gucci, a Prada vagy a Saint Laurent – bővíti márkaidentitását. A cél, hogy élményeken keresztül magukhoz édesgessék a vásárlókat.
(via)